Uncategorized

ללמוד תוכנה בקלות ובהנאה עם מיקרוביט

ללמוד תוכנה בקלות ובהנאה עם מיקרוביט
מיקרוביט היא הפלטפורמה המצליחה בעולם ללימוד מדעי המחשב כבר מכיתה א' ועד יב'.
קצת רקע, מיקרוביט הינו פרויקט ללא מטרות רווח מבית ה-BBC. שמטרתו לימוד תכנות בצורה מהנה ונגישה לכל ילד.
היום אנו יודעים, שילדים שחשופים ללימודי מדעי המחשב בגיל צעיר, הינם בעלי סיכוי גבוה יותר להצלחה בלימודים ובשלב מאוחר יותר גם בחיים.
אז בראש ובראשונה מיקרוביט עבור ילדים זה שער לעולם הטכנולוגיה. וטכנולוגיה במאה ה 21 היא כלי שכל אחד מאתנו צריך להכיר ולשלוט בו בצורה מיטבית.
ולמה בעצם? אז קודם כל הטכנולוגיה מפתחת את המוח, את כישורי חשיבה האלגוריתמית והיכולת לפתור בעיות בעבודה משותפת. ואנחנו מדברים על ילדים ולכן זה מקבל משנה תוקף. מלבד זאת זו איננה רק חשיפה לטכנולוגיה אלא גם הנאה רבה וכישורים שנשארים איתם להמשך הדרך.
מעבר לערך הדידקטי, מיקרוביט הוא גם חווית לימוד משותפת. פרויקט מיקרוביט נוצר כאמצעי לימוד מונחה וחווית הלימוד האופטימלית מתקבלת עם ליווי הורה או מבוגר. החוויה של הורה וילד מאפשרת מלבד התפתחות אישית גם כיף גדול וזמן איכות משותף 

מיקרוביט הינו מחשב זעיר אשר פותח ע"י BBC הבריטית כחלק מתוכנית לימוד מקיפה שנועדה ללמד ילדים תוכנה תוך שימוש בשפות תוכנה מפושטות וקלות והמחשת פעולות התכנות באמצעות מחשב זעיר בשם micro:bit המגיע עם ממשקים פיזיים הניתנים לתכנות.

מיקרוביט הינה תוכנית חינוכית בינלאומית המובלת ע"י BBC שחזונה הוא לימוד תוכנה לילדים באמצעים זולים ופשוטים ובדרך מהנה ומעניינת!
למיקרוביט נציגות ישראלית אשר מסייעת בתרגום חומרי הלימוד והנגשתם לתלמידים, מורים ומתעניינים כלליים.

 

בואו ללמוד תוכנה בפשטות וביעילות עם מיקרוביט!

לרכישת מיקרוביט לחץ כאן

 

לאתר מיקרוביט ישראל