כללי

אנג’ינו / Engino – משחקי הרכבה הנדסיים לילדים

כולנו מכירים ערכות הרכבה לילדים עוד מילדותנו שלנו. המחבר אז היה מצומצם משמעותית מאוד מאשר היום, וכשאנו אומרים מצומצם אנו בעצם מתכוונים פחות או יותר לאפשרות בחירה אחת מרכזית ואיכותית ודברים אחרים שהם בגדר “על יד” ולא ממש כמו
אז כמובן שאנחנו מתייחסים לחברת לגו האגדית שהמציאה את הקטגוריה של משחקי ההרכבה

היום המצב שונה כמובן ואל השוק נכנסו שחקנים נוספים ואיכותיים המציעים מגוון של משחקי הרכבה בנושאים שונים וצורות שונות שחלקן אף עולות על לגו ברמת המורכבות והעניין שהן יכולות לספק
ביניהן ניתן למנות את אנג’ינו למשל, חברה קפריסאית אשר הוקמה בידיי מהנדס ממציא אשר חיפש דרך חינוכית למשחקי הרכבה הנדסיים אשר באמצעותם יוכלו ילדים לא רק לשחק ולבנות מודלים תלת ממדיים אלא גם ללמוד על צורות ומבנים הנדסיים מורכבים ודרך פעולתם

חברת אנג’ינו התפתחה מאוד בשנים האחרונות ומציעה היום מגוון מאוד מעניין ועשיר של משחקי הרכבה ברמות קושי ועניין שונות
תוכלו למצוא ערכות הרכבה בנושאים שונים, מכלי רכב שונים, דרך מבנים של הנדסה אזרחית כגון גשרים, מבנים מפורסמים (מגדל אייפל למשל) ערכות להרכבה מודלים ממונעים כגון מתקני שעשועים ועד ערכות רובוטיות ניתנות לתכנות מהן ילדים יכולים לבנות רובוטים אמיתיים אותם ניתן לתכנת באמצעות חיבור למחשב ושימוש בשפת תכנות פשוטה ללימוד לילדים

חברת אנג’ינו כבר הספיקה לכבוש את מעמדה כמובילה עולמית בתחום משחקי קטגוריית STEM  – Science Technology   Engineering & Math   ומייצרת משחקי הרכבה יצירתיים במיוחד המתבלטים בצורות ההנדסיות המורכבות והייחודיות שלהם.

חלקי ההרכבה אינם דומים לחלקים של לגו, אלא רב חיבוריים ובעלי אפשרויות חיבור מורכבות יותר המאפשרים יצירת צורות מעניינות במיוחד ובעלות אופי מגוון וזוויתי יותר יחד עם אפשרות להנעה מכנית או חשמלית בכמה צירים.

הפוטנציאל הגלום במשחקים אלו עבור ילדים הינו עצום! באמצעות משחקי הרכבה כאלו ילדים גם לומדים תפיסת מרחב מורכבת ועבודת ידיים מדויקת, יחד עם פיתוח החשיבה המופשטת והדמיון הצורתי ומחייבת את המשחקים גם להבין את מה שהם בונים וגם לדייק על מנת לייצר מבנים או כלי תחבורה שונים המסוגלים לנוע ולזוז בצורה מדויקת ורציפה.

משחקי הרכבה מסוג זה של אנג’ינו, בדומה ללגו, ניתנים להרחבה ושילוב בין הערכות השונות כך שניתן לצבור חלקים ולהרכיב מבנים גדולים מורכבים ומאתגרים!

כיום, הורים רבים מבינים את הערך שבלימוד חשיבה הנדסית כבר בגיל צעיר מאוד, ומשחקים מעין אלו עשויים לתרום לכך רבות וליצור אצל הילדים עניין ולימוד בו זמנית. משחקי ההרכבה של חברת אנג’ינו הם משחקים חכמים, מהנים ומאתגרים אשר מגיעים ברמות קושי שונות המתאימות לטווח גילאים רחב החל מגיל 5-6 ועד 15-16 לערכות הרובוטיות המשולבות שפת תכנות.

אז אם אתם רוצים להעניק לילדכם משחק אשר מלבד הנאה ושעשוע גם יתרום להם ערך מוסף אמיתי ונדרש לחיים כיום, חישבו על משחקי ההרכבה של אנג’ינו כעל אפשרות שיש לקחת בחשבון. הם יודו לכם כמובן על כך גם בהווה וגם בעתיד! 

 

לעמוד משחקי ההרכבה של אנג’ינו לחצו כאן